پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3202
-
الف
+

جشنواره هنرهای تجسمی چهلمین سال انقلاب فراخوان داد

جشنواره هنرهای تجسمی چهلمین سال انقلاب اسلامی سال، آینده برگزار خواهد شد.

جشنواره هنرهای تجسمی چهلمین سال انقلاب اسلامی، سال آینده برگزار خواهد شد.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از خبرگزاری مهر، مسعود شجاعی طباطبایی مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری گفت: سال آینده به این دلیل که چهلمین سال انقلاب اسلامی به حساب می آید، ما نیز برنامه ای تحت همین عنوان برگزار می کنیم. بر این اساس منتظر آثار هنرمندانی هستیم که در این چهار دهه آثاری در حوزه های مختلف تجسمی خلق کردند و شرایط حضور و ارسال اثر را طی فراخوانی در اردیبهشت ماه ۹۷ منتشر می کنیم.

وی در تشریح این برنامه توضیح داد: سال آینده در دو مرحله یکی در هفته هنر انقلاب اسلامی و یکی در ایام دهه فجر برنامه را برگزار می کنیم که در هفته هنر انقلاب اسلامی کتابی از آثار فاخر هنرمندان رونمایی می کنیم و همچنین در تدارک اتفاقی بزرگ هستیم و قصد داریم جشنواره هنرهای تجسمی چهلمین سال انقلاب را برگزار کنیم. تمام برنامه ریزی های این جشنواره به شکلی صورت گرفته که در شاخه های مختلف تجسمی، آثاری دریافت می کنیم و به نمایش می گذاریم.

شجاعی طباطبایی افزود: این نمایشگاه محصول محور است یعنی محصولات این نمایشگاه در اختیار مردم قرار می گیرند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه هدف مان این است که یک جشنواره مردمی کلید بخورد، گفت: تعاملی با ۲۷ هزار کانون فرهنگی هنری مساجد و پایگاه های بسیج و سپاه داشته ایم که بر اساس آن، یک اتفاق بزرگ مردمی را شاهد باشیم. سال گذشته نیز در حوزه فضای شهری تعاملی با سازمان فرهنگی هنری شهرداری داشتیم که آثارمان در این حوزه بسیار دیده شد. امیدواریم که سال آینده نیز جشنواره هنرهای تجسمی چهلمین سال انقلاب باشکوه برگزار شود.

ه خ/ ا.ا

نظر شما
ارسال نظر